Tisdag

Hmm, det där med rubriker är svårt, jävligt svårt faktiskt. Idag var vi i Eskilstuna hela familjen, alltså jag, Rebecca och Moa. Vi kollade balklänning till Rebecca, käkade mat, kollade lite kläder och hälsade på min smällfeta syster. Hon är med barn! 15.30 drog jag och Rebecca till bowlinghallen för att spela lite med Patrick. Jag gick som väntat upp i stor ledning direkt men blev sedan slagen av R med 2 poäng, andra rundan vann hon också. Grattis till henne, 238p mot mina 228 och Patricks 220. Nu sista timmarna har ägnats åt att kolla tillgängliga jobb på arbetsförmedlingen. Hittade en del intressant, som t.ex. legitimationskontrollant på matvaruaffärer osv., instruktör på äventyrsbana, säljare på ON OFF, SIBA samt något annat flummigt och förskolelärare. Tycker det är perfekta jobb för mig, lite spridda skurar sådär, men så är man ju rätt allsidig också. Nu ska jag nog äta lite godis och sen åka och hämta R och M på gymmet. Jag tränade i morse så var rätt duktig jag med.

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

Svara på frågan i min blogg! =)

2009-01-27 @ 18:31:53
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas det nappar med något av jobben :)

2009-01-27 @ 18:49:14
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Du borde börja med sporter utan boll, du suger på bowling och ballongwolley.

2009-01-27 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0