Melodifestivalen

Melodifestivalen är ett fenomen. Många hävdar att de hatar skiten samtidigt som många andra bedyrar sin kärlek till det årligt återkommande spektaklet. De flesta har en relation till det och inte många bryr sig inte alls. Det är likadana låtar varje år och sen får man höra de på radion i 2 år efteråt, det är så svensk musik fortlever. Jag tycker inte att det är särskilt underhållande, men lik förbenat sitter jag där år efter år. Ja, eller idag gick jag efter första låten (trots en storbystad kvinna i lack och läder som stönade i takt). Det är min relation till det hela. /P

Kommentarer
Postat av: lotta

kom igen och blogga någon gång....

2009-03-18 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0